OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

diumenge, 15 de juliol del 2012

Una dosi necessària de running

Si fa temps que no parlo sobre entrenaments és perquè segueixo igual, és a dir, amb problemes d'estómac que m'impedeixen córrer. Fa ja dos mesos que estic parat i la veritat és que s'està fent força dur, no poder córrer res de res. Les previsions, a més, són bastant incertes i no tinc ni la més mínima idea de quan podré tornar als entrenaments amb regularitat. 
Ahir vaig anar a veure la Mitja Marató per relleus de Mataró, on portava participant dos anys seguits. I em va entrar el 'mono', lògicament. Per a això aquest matí m'he calçat les sabatilles després de dos mesos i he sortit a córrer. En Pol m'ho va proposar i no vaig saber dir-li que no. El que no sabia era que em faria fer un entrenament tan dur...
Han sigut 13 km's de trail running amb força desnivell per uns camins i corriols on ja hi he passat vàries vegades. Potser no un entrenament excessivament fort però que per a mi ha sigut dur. De fet, la sensació d'ara és d'estar fet pols. Però ha pagat la pena. Ho necessitava molt.  Les sensacions, evidentment, no han sigut massa bones i en les pujades, sobretot al principi, he patit molt. També m'ha costat agafar ritme i mantenir-ne un de decent. La qüestió, però, és que he aguantat i hem acabat els dos gairebé a l'sprint, forts, com ens agrada fer sempre. Com que no sé quan podré tornar a córrer, ho gaudeixo molt.

Al cim de Bastiments, el 28 de desembre de 2011

A més, l'entrenament m'anirà bé de cara a la sortida de la setmana que ve, on amb diversos amics anirem dimecres i dijous a la zona de Vallter 2000. Sortint de Setcases farem uns 40 km's entre els dos dies i pujarem alguns dels cims més emblemàtics de la zona com Bastiments, Gra de Fajol, Coll de la Marrana etc. Un bon entrenament que em deixarà fet pols però que, com a mínim, em permetrà recuperar les sensacions durant dos dies. Com diuen, "a falta de pan, buenas son tortas". 


Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More