OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dissabte, 13 de novembre del 2010

Una sorpresa de carn i ossos

Normalment quan menys t'ho esperes és quan arriben les sorpreses. I això es el que va passar ahir. Una sorpresa molt agradable! Quan uns quants amics estàvem sopant a un restaurant, en Max s'hi va presentar sense previ avís, amb tota normalitat. El desconcert va ser increïble, ja que en Max es troba aquest any estudiant a una Universitat d'Itàlia. La qüestió és que ja feia un dia que estava aquí i ens volia donar una sorpresa. I tant que ens la va donar! El dimarts torna cap a Itàlia però com a mínim haurem pogut disfrutar d'ell durant uns dies, que ja és algo.


A banda d'això, pel que fa al tema esportiu, aquestes setmanes estan siguent importants per anar agafant "fondo" i per poder acumular km a les cames. La Mitja Marató de Mataró, que ja està gairebé al caure, em demana preparar-me com cal. Les inscripcions s'obren aquest mateix dilluns així que estic a punt de comprometre'm definitivament. 

Després de 3 setmanes sense competir (cosa inhabitual últimament), aquest diumenge faré la Cursa popular del Clot - Camp de l'Arpa, de 10 km. La veritat és que hi ha havia un bon ventall de curses per aquest cap de setmana però finalment em vaig decidir per aquesta: em cau a prop, compte amb  un recorregut més aviat pla - amb alguna trampa això sí -, té servei de dutxes i guarda-roba i pel que he vist, una bona organització. La idea, com sempre, tenir bones sensacions al llarg de la cursa i intentar anar de menys a més, rondant els 46 minuts. 
A vegades la pregunta que em faig és: per quan superar la MMP (millor marca personal) de 43:34 aconseguida a la meva primer cursa? Potser a la Cursa dels Nassos pel desembre, on precisament vaig aconseguir aquest millor registre? Qui sap...

Per cert, pròximament farem un post dedicat a les 24 hores d'Atletisme per la Marató de Tv3 que organitza el fantàstic club Corredors.Cat. L'acte, que es farà a les pistes de Can Dragó (Barcelona), constarà de vàries proves - la majoria molt divertides i diferents - com l'Eikiden (una marató per equips a la  nit), relleus 4x400, un decathló o la prova estrella, les 24 hores (non stop). Alguns de nosaltres ja em confirmat la nostra participació, de ben segur que ens ho pasarem super bé. Ja us donarem més informació d'aquesta excel·lent prova.


Agafa'm si pots


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More