OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dissabte, 2 d’abril del 2011

Una mica de balanç

El blog es fa gran. En diferents sentits. Per una banda, ja fa gairebé set mesos que va néixer amb la il·lusió de dos aficionats al running d'explicar les seves experiències i transmetre-les a tota la gent que les volgués conèixer; però també amb la por de saber estar a l'alçada i no fer el ridícul. Set mesos després, seguim mantenint aquesta il·lusió i també la mateixa por per estar al nivell i no decebre a ningú. Amb aquest temps em aconseguit 2.593 visites. Probablement sigui, comparat amb altres blogs del mateix estil, una xifra escarransida però per nosaltres és molt gran i és, sobretot, més del que ens podíem arribar a imaginar a l'inici.
Hi ha hagut entrebancs pel mig que han dificultat (i seguiran dificultant) la feina, com la distància que separa els dos components del blog o la falta de temps que dificulta una actualització més constant.  Però tot i aquestes dificultats, em sabut tirar endavant com millor em pogut i ho seguirem fent amb ganes i energia per seguir creixent.

Però a banda d'això, aquest blog també es fa gran perquè, des de fa pocs dies, s'ha agermanat amb un altre de temàtica molt semblant i que, de fet, comparteix alguns dels seus autors. Estem parlant del Training Mataró, de recent creació i amb en Pol, en Joan, en Max i jo mateix com a components i moderadors. Aquest blog, que tot just acaba de néixer i està donant les seves primeres passes, compartirà experiències amb el nostre i formarem doncs una parella de temàtica semblant però amb estils i característiques diferents. Des d'aquí us animem a visitar-lo i llegir-lo, així com també seguir aquest humil blog que formem en Max i jo que de ben segur tot just està als seus inicis.

De cara a aquest cap de setmana, l'Oscar i jo participarem a la Cursa del Corté Inglés, a la que jo particularment hi vaig assitir l'any passat (junt amb en Max i en Joan). Una cursa dura però sens dubte especial ja que és la més multitudinària d'Espanya i la segona d'Europa. Una multitud de corredors que gaudiran d'una bona matinal. L'objectiu ambiciós és baixar dels 50 minuts però davant el poc entrenament acumulat últimament, rebaixant la marca de l'any passat (55 min.) ja estarà bé.

Enguany se celebra la 33ª edició
Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More