OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

diumenge, 13 de març del 2011

Bona cursa a Caldetes amb millor marca inclosa

Avui començava una sèrie de curses, la majoria consecutives, que em portaran a fer-ne 6 en 8 setmanes. La veritat és que anava amb males sensacions i més pessimisme que optimisme ja que no no havia pogut entrenar gaire i els pocs entrenaments que havia pogut fer, no m'havia sentit gaire còmode. La part positiva era tornar a Caldetes, la primera cursa que vam fer en Max i jo més seriosament i que realment ens va agradar força.

Després d'escalfar i estirar bé (aquesta vegada sí) m'he col·locat a la línia de sortida. Aquesta s'ha retardat gairebé 10 minuts, però l'espera s'ha fet més o menys amena ja que he anat parlant amb un company que tenia al costat, força bo per cert.

El km 8,  pujant
La sortida ha sigut més ràpida que l'any passat i com sempre la multitud de gent obliga a anar al ritme de la majoria i no al que un tenia pensat portar. Després d'unes quantes voltes que maregen una mica, acabes sortint al passeig on es fa la majoria dels kms. Tot i les grans pluges del dia anterior, el terra estava prou bé i feia una temperatura agradable - en alguns moments un mica de calor -. A bon ritme però sempre intentant regular, he passat el km 5 en 22:37 (encara que no és exactament el 5 sinó uns quants metres més). Ja de tornada pel passeig he començat a patir, seguia passant corredors però cada vegada costava més avançar i es notava el desgast a les cames. Sens dubte fruit del poc entrenament acumulat. Al km 8 m'he creuat amb un ex-professor meu, en Jordi Arnau, i hem compartit l'últim tram de patiment. La famosa pujada s'ha fet llarga i dura però l'he pogut aguantar. Temps final, 42:37, és a dir, Millor Marca Personal, rebaixant en 13 segons l'anterior i en tres minuts la feta l'any passat en aquesta cursa. Ritme de 4:16, 165º de la general i 9è de la meva categoria.

http://www.atletisme.cat/classificacions/caldetes/res2011g.htm

Òbviament estic content i sorprès ja que ni en les millors previsions m'esperava fer marca personal, sobretot en una cursa com aquesta amb un final dur. Sembla que els ànims d'en Max des d'Itàlia m'han ajudat a fer-ho bé.
Com a novetat, s'ha de dir que enguany donaven samarreta, de bonic color rosa ataronjat (semblant a la de la Mercè o la del Clot, que precisament portava avui).

Pròxima cursa, el següent cap de setmana, la Mitja Marató del Maresme, a Calella.

Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More