OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dimarts, 13 de desembre del 2011

Si ens aixequem ben d'hora...

Doncs això, si ens aixequem ben d'hora, ben d'hora (com va dir el mestre Pep) podem sortir a entrenar de bon matí. 
Feia temps que em rondava pel cap sortir a entrenar a primera hora del matí en dejú. No ho havia intentat mai i ho volia provar ja que havia sentit comentaris positius de la gent al respecte. Es córrer bé, es rendeix més i millor al llarg del dia... En Max, de fet, ja ho va experimentar a Itàlia fa uns mesos i va quedar-ne força satisfet.
S'ha de dir també que si finalment m'he decidit és perquè últimament no tinc temps per gaires coses. Estic molt ocupat amb les coses de la Universitat i tot i les ganes, m'és impossible sortir a entrenar la majoria de dies. Així doncs, veient que aquesta setmana tampoc em sobra el temps precisament, he decidit intentar-ho.

Gràcies a que aquest curs començo les classes més tard, tampoc he hagut de llevar-me excessivament d'hora. Tot i això, el despertador ha sonat a les 6:40. A les 7 en punt arrancava, ben abrigat. La idea era sortir tranquil i fer el que pogués. La veritat és que en els 55 minuts que ha durat l'entrenament (parant a la meitat per hidratar-me i fer abdominals) les sensacions no han sigut molt bones. Tot costa més i encara que hagués volgut, crec que tampoc podria haver anat a un ritme més fort. 

La prova del "crim"

Finalment m'han sortit 12 km. Estic satisfet. Ara podré comprovar si és cert això que diuen alguns que es rendeix millor després. De moment no puc extreure'n conclusions ja que és el primer cop que ho faig. Hauré de sortir alguna vegada més per poder veure millor si realment corro igual de bé que al vespre o si m'afecta després en el rendiment etc. Però s'havia de provar!

Per cert, Guardiola pots estar tranquil. Et puc confirmar que la gent s'aixeca ben d'hora. M'he creuat amb 11 corredors, la majoria d'ells en la primera mitja hora.


Agafa'm si pots


2 comentaris:

Jo ho he provat més d'una vegada, i puc ben assegurar que a mi no em senta gens bé. Suposo que és algo molt personal i cada cos és un món, però jo si puc triar, amb la panxa plena millor!

Doncs Eric, després del primer cop he de dir que les sensacions no han sigut gaire bones. La resta del dia he estat una mica "aplatanat". Crec que com tu dius, amb la panxa plena millor...i a una hora més decent jeje Però bé, s'haurà de provar alguna altra vegada a veure què.

Salut!

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More