OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

diumenge, 6 de maig del 2012

"Patir es pateix molt, però la recompensa és immensa"

Aquesta és una de les perles que va deixar anar l'expert ultrafondista que vaig tenir el plaer d'entrevistar el dijous. Una entrevista que podreu llegir la setmana que ve en aquest blog i que crec -intentant opinar objectivament - que és molt interessant, amb informació que pot ser de molta utilitat per tota aquella gent que s'estigui introduint en el running i, sobretot, en les proves de llarga distància. 

A més, aquesta frase me l'auto-imposo a mi mateix a veure si d'aquesta manera milloro, ja no físicament -això no depèn de mi, desgraciadament- sinó psicològicament. Gràcies a tots els que m'heu animat i m'heu donat forces últimament. Qualsevol persona que corri regularment veurà que passar d'entrenar tres o quatre cops per setmana a entrenar-ne un és, com a mínim, un fet difícil d'assimilar. I si els problemes van en augment i acabes la setmana amb zero entrenaments, com m'ha passat aquesta setmana, la situació frega el suïcidi -parlant de forma retòrica, esclar-. En les últimes tres setmanes sumo tres entrenaments

Un altra pista sobre l'entrevista de la pròxima setmana

Tampoc sé quan durarà la situació però pot durar, perfectament, dos o tres setmanes més, pel cap baix. Amb tot això, em ve com a anell al dit tot el que va dir al llarg de l'entrevista l'home "x" -amb un intent de mantenir l'emoció-. "Patir es pateix, però la recompensa és immensa" o "després de la tempesta sempre arriba la calma". Ell es referia a les curses tan extraordinàries en què ha participat però jo m'ho aplico al que m'està passant ara. I també repeteixo una altra una idea que va dir, ja que ara mateix es troba parat -de corre, que no de fer esport- per una lesió: "estic que peto...a la que pugui tornar a córrer, la faré grossa". Bé, jo no és que l'hagi de fer molt grossa, però sí penso tornar amb força, a fer molts km's i per molts llocs. 



Agafa'm si pots

2 comentaris:

la foto és del desert del Gobi, i el Sr Entrevistat X el seu nom comença per J i el cognom per T, m'equivoco? xDDD

ho poses massa fàcil amb tants detalls!!!

I ànims, que almenys has pogut entrenar 3 cops, jo 0 com ja saps .. TT (això si que és per suicidar-se )

No t'equivoques no, però crec que no està tan fàcil, el que passa que tu coneixes molt jeje
Merci! Lo teu també va tenir tela sí...

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More