OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

diumenge, 5 d’agost del 2012

Tornant a córrer

Gairebé com el nom del blog del periodista Sebas Guim, així titulo l'entrada d'avui. Fa temps que no parlo dels meus problemes d'estómac. Doncs bé, després de moltes proves i moltes visites al metge -que no m'han solucionat gairebé res-, vaig decidir provar amb l'acupuntura. I, amb sis sessions ja fetes, puc dir que he millorat. Segueixo tenint molèsties, sí, i pateixo quan corro, també, però he millorat. I ja és molt. I aquesta millora ha fet que decideixi tornar a calçar-me les bambes. 

He començat poc a poc i així vull seguir. És cert que en una setmana he corregut dues curses, sí, però les dues de 5 km. I les dues amb en Max. La primera va ser la Cursa de Les Santes de Mataró, que porto cinc anys seguits fent-la. Cursa 'dura' i que mai m'ha anat bé. I aquesta vegada no va ser diferent. Vaig acabar amb 23 minuts però patint molt al final i amb mal d'estómac. En Max, també amb problemes, va acabar en 26.

La sortida de la Cursa de Les Santes 2012

I avui he corregut la Cursa de la Festa Major d'Argentona. La coneixia de l'any passat i sabia el que tocava: pujar i baixar constantment. Tot i que em falta fons -és el que té estar dos mesos i mig parat totalment -, he disfrutat molt i he acabat amb 20:04 (en una cursa que no arriba als 5 km, 4,8 aprox.). En Max ha fet 22, corrent molt bé i fent marca personal.

D'aquí una setmana fan la Cursa de Malgrat, un clàssic de l'estiu. Però no hi aniré. Tot i ser plana, fa molta calor i no vull patir en excés ja que no em veig encara fent un 10.000. Toca seguir millorant de l'estómac i anar entrenant el que es pugui. 
La Burriac Atac espera al setembre i he de reconèixer que li tinc molta por. En l'entrenament per muntanya que vaig fer fa una setmana em vaig veure molt malament i només d'imaginar-me la cursa que m'espera, m'entren cagarrines. Però, suposo, és qüestió d'anar agafant fons. I, a Vilassar, el 8 de setembre a la nit, amb en Pol, ja serà un altre història.


Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More