OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dijous, 11 d’agost del 2011

El Carnet del corredor: por qué?

Des de ja fa un temps que pel món del running - tan en els fòrums com en webs com entre els propis corredors - es parla del famós carnet del corredor, que sembla haver sorgit del no res i que de cop i volta ha creat una polèmica extraordinària. Fins ara m'havia interessant el tema perquè, d'entrada, em pot arribar a perjudicar - o beneficiar - pel fet que corro curses populars regularment, però també perquè, tot i la quantitat d'informació que he arribat a sentir i llegir, mai n'he tret l'aigua clara. Mai he acabat d'entendre exactament què passa.
Alguna de les campanyes que s'han fet en contra del carnet

El tema doncs sempre m'havia interessat però tampoc li centrava massa atenció. Però arran del que va passar fa uns dies, ara sí que realment m'interessa informar-me de la polèmica a fons. 
El cas és que fa unes setmanes em vaig inscriure a la Mitja de Sabadell (4 de setembre), que no està inclosa dins el calendari Championchip. Fins aquí res estrany. La inscripció la vaig realitzar com totes, sense fer cap tràmit de més. On està la raresa? Doncs que fa pocs dies vaig rebre un sobre de la Federació espanyola d'Atletisme amb el corresponent carnet del corredor. El meu és clar. No deixa de ser curiós que hagi rebut el carnet quan no l'he sol·licitat pas.

Ara tinc diversos dubtes. Em perjudica el fet de tenir el carnet en alguna cosa? M'impedirà de participar en alguna cursa? Al contrari, és positiu tenir-lo? 
Estaria molt bé que algú pogués explicar la polèmica: perquè molts corredors hi estan en contra etc. A veure si algú en sap alguna cosa!

Per cert, el carnet en sí és bastant simple, esperava més jeje

Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More