OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

diumenge, 29 d’abril del 2012

Crònica de la Cursa nocturna de l'Hospitalet

La cursa d'ahir ja es presentava, de per si, complicada. Mal d'estómac i falta bastant gran d'entrenament. Però per si això fos poc, a l'arribar a Hospitalet el cel negre amenaçava en deixar caure aigua. Una gentada de corredors i bon ambient previ a la cursa. M'agrada força aquesta cursa i és d'aquelles que repetiré sempre que pugui. Escalfament previ i comencen a caure unes gotes...Una pluja fina que acabaria convertint-se amb una de més intensa una vegada començada la cursa. La sensació és que començo fort però als primers km's em passen un bon nombre de corredors, que vol dir que realment no vaig fort o que són els altres que hi van molt.
Primers 5 km a bon ritme, més del que m'esperava. Estic tocat, però, i ja veig a venir que la segona volta es farà llarga. 
A banda d'intentar mantenir el ritme, també intento no trepitjar les línies blanques del terra ja que, amb l'aigua que està caient, hi ha molts números de relliscar i anar al terra. De fet, en la última rotonda vaig veure un corredor estès al terra amb una bamba fora, que suposo que havia relliscat.
Els últims minuts es van fer durs però vaig poder aguantar i, de fet, vaig poder fer els últims 5 km's més ràpid que els primers, fet molt estrany en mi (malauradament). 
Temps final de 42:53 i satisfet de la cursa feta. 
D'altra banda, en Niko va arribar en 48:24, un gran temps tenint en compte que venia refredat. L'Oscar, també fent una bona cursa, va arribar uns segons després, 48:48

En Niko, jo i l'Oscar, ben remullats
Aquest cop tornaré a fer allò que havia fet altres vegades de assenyalar els punts bons i dolents que, al meu parer, destacaria:

Punts positius:
- Una cursa que segueix sent, per mi, d'aquelles que val la pena córrer. Nocturna, amb un circuit planer i amb una fideuà al final que, amb la crisi actual, era fàcil que aquest any eliminessin.

- La separació horària de les curses de 5 i 10 km i la col·locació de calaixos, aconseguint que, tot i els 3.000 corredors, es pogués córrer còmode. Això sí, com a mínim a on estava jo, vaig veure força corredors que s'havien colat i estaven en un calaix que no els tocava.

Punts negatius:
- Encara al principi de tot, després de passar la primera rotonda i fer la llarga recta, hi ha una corba a l'esquerra que és un punt perfecte pels retalladors. Proposo que els organitzadors, de cara a pròximes edicions, ho senyalitzin amb cintes per evitar que els corredors puguin estalviar-se uns metres.

- El mal temps, tot i que evidentment això no es culpa de ningú. Córrer amb pluja segur que a molts els va afectar (a mi personalment, a no ser que plogui molt, tampoc em molesta gaire). El terra mullat sí que realment va ser un perill constant. 

Classificacions de la cursa

Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More