OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dimecres, 25 d’abril del 2012

Mirada al futur

Personalment l’any passat va ser força bo en quant a resultats i sensacions. En curses d’asfalt vaig millorar la meva marca en les tres distàncies (5, 10 i 21 km) i en moltes curses vaig acabar satisfet de la feina que havia fet. En muntanya, vaig millorar temps en les dues curses que porto fent ja diversos anys, Matagalls-Montserrat i Marxassa, sobretot aquesta primera, amb la companyia d’en Joan. La tercera prova, la Núria-Queralt (la meva primera Ultra), segurament va ser la pitjor notícia de la temporada ja que, junt amb en Pol, vam haver d’abandonar al km 63 (d’un total de 92). Aquest mateix estiu em volia treure l’espina repetint participació però no podrà ser ja que em coincideix amb plena època d’exàmens finals...


Si l’any passat es podia qualificar de notable, aquest no puc dir el mateix. A causa dels problemes estomacals, que ja us he comentat vàries vegades, no estic aconseguint entrenar amb regularitat. Sense anar més lluny, la setmana passada només vaig poder realitzar dos entrenaments. Un d’ells de 21 km per terreny variat, això sí, però massa poc, al cap i a la fi. 

Després de no córrer finalment a la Cursa del Corté Inglés, aquest dissabte –si no passa res- estaré als 10 km nocturns de l’Hospitalet de Llobregat, per tercer any consecutiu. És una cursa idònia per fer bona marca però amb el meu estat, evidentment, aquest no serà l’objectiu.

      Sortida de la cursa                               Font: bloghospitalet

Com és la situació que hi ha, intento quedar-me amb la part positiva i pensar en que, potser, a l’estiu ja estaré millor i podré encarar una segona part d’any intensa. I amb alguns objectius. Tampoc vull marcar-me’n masses però sí que tinc clares vàries curses: la Burriac Atac, a la que he participat un cop i em va encantar, tot i que si hi vull córrer hauré de fer el primer esprint amb les inscripcions, que s’acaben en un sol dia; d’altra banda, la Trenkakames, una cursa (marxa) de 82,4 km i uns 5.400 de desnivell acumulat pels voltants del Vendrell. Una cursa que em fa gràcia participar i que, per cert, si algú hi ha estat i en vol donar la seva opinió, encantat! Per tot això, no faré la Matagalls-Montserrat (se’m farà estrany, ja era un costum gairebé) i la Marxassa està a l’aire, ja que és només dues setmanes després. La resta d’objectius, ja es veurà!





Agafa'm si pots

1 comentaris:

Doncs espero i desitjo que es resolguin els teus problemes estomacals d'una vegada... Ànims i força...!!

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More