OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dimarts, 6 de març del 2012

Començament difícil d'any

Mentre que l'any 2011 es pot catalogar de força bo esportivament parlant, del que portem de 2012 no es pot dir el mateix. Vàries circumstàncies com la falta de temps per entrenar a causa dels estudis i els problemes de mal d'estómac han fet que, de moment, no acabi de sentir-me bé corrent. Les males sensacions que he tingut en molts entrenaments han fet que els resultats posteriors en les curses no siguin els esperats ni desitjats. 

Aquest any vaig decidir - principalment per un motiu de temps - que faria de mitjana una cursa per mes, a excepció d'algun com l'abril on hi ha un bon i interessant repertori de curses, entre elles la Cursa El Corté Inglés, la dels Bombers, la nocturna de l'Hospitalet o la de Canovelles, que m'agradaria fer algun dia. 
De moment, doncs, vaig córrer Sant Antoni al gener i la Mitja de Barcelona al febrer. Tot i ser distàncies diferents, en els dos casos vaig patir bastant per culpa del mal d'estómac.
Ara mateix estic centrat en arreglar aquests dolors i que em molestin el menys possible a l'hora de córrer, ja que ha arribat un punt que per moments -com aquests últims dies- no puc ni sortir a entrenar. 

10 km nocturns de l'Hospitalet de Llobregat

La planificació de la temporada, a més, tampoc està molt clara ja que, igual que l'any passat, m'havia marcat com a objectiu principal participar (i acabar) la Núria-Queralt-Berga (92 km) a l'estiu per treure'm l'espina de l'any passat però he vist que per dates no em va gens bé i gairebé no em podria preparar amb condicions així que potser hauré d'acabar renunciant-hi.

Aquest diumenge toquen els 10 km de Caldetes, una cursa que faré per tercer cop consecutiu i que m'agrada molt, amb un ambient agradable i un circuit divertit. A més, sembla que enguany es modifica al principi i es començarà amb pujada per després baixar i agafar el passeig. Tot i que arribo malament, aniré a gaudir sense pensar gaire en el temps. No es poden demanar miracles tampoc.

Diuen que quan una cosa va malament, el millor que pots fer és pensar positivament en que canviarà i que aviat anirà bé. Haurem de fer-ne cas!

10 km de Caldetes (Caldes d'Estrac)

David

Agafa'm si pots

4 comentaris:

Anims i a veure si soluciones aquests problemes estomacals

Sempre tant pessimista.. PENSA QUE JO ESTIC PITJOR CABRÓ !!! jajaja

I per la Núria-Queralt..tranqui, que d'ultras n'hi ha a cabassos !

lo pirncipal es divertirse ,de todas formas una carrera por mes e intentar hacerlas todas a full es un poco heavy,lo mejor seria marcar un obejtivo pirncipal por semestre y el resto utilizarlo como entrenos.
bueno en mi humilde pensamiento es lo que yo haria,jejeje

Gràcies Eric, a veure si és veritat!
Pol, tu ja no estàs tan malament eh! I recorda: #roadto...jeje
Tienes razón Pepe, no siempre se puede estar al máximo así que hay que tomarse algunas carreras como simples entrenos de calidad, saludos!

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More