OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dijous, 2 de desembre del 2010

Barça - Real Madrid i primer objectiu ja marcat

Avui no és en David qui actualitza ja que l'alliberarem una mica de fèina abans de que aquest cap de setmana corri la esperada Mitja Marató de Mataró, a la qual li desitjem tota la sort del món i sabem que podrà completar amb èxit els poc més de 21km de la prova.

L'actualització no podia ser una altra que parlant del gran clàssic que va tenir lloc el dilluns passat, però vist des d'un lloc no acostumat, ja que de sempre l'havia vist o amb la familia o els amics, aquest any, al estar vivint a Itàlia degut a l'estudi vaig veure'l des d'allà amb companyia de dos interistes, dos milanistes, un romà, un sampdorià i un torinès (no de la juve, de l'altre equip de la ciutat italiana)... i l'experiència... magnifica! potser influenciada per l'espectacular resultat contundent del 5-0, per el joc exhibit per el Futbol Club Barcelona, o per el simple fet de ser culé, sentir els colors i enamorar-te d'una partida que recordarem, deben segur, per molts anys.

No em dedicaré a fer una crònica del partit perquè segur que tots el vam veure i vam disfrutar-lo, o d'igual m'anera, o fins i tot més, que el de l'espectacular també 2-6 aconseguit fa dues temporades, esparem ja amb il·lusió la tornada al seu camp!


Per altre banda, i també de tema esportiu, però personal, per fi he pogut fixar-me un objectiu que espero que es pugui complar, era ja una idea que tenia en ment desde fa temps, però que no sabia si al haver vingut aquí hauria de quedar aplaçada o substituida per una altra, però l'altre dia, tafanejant quan seria la prova del 2011, i com ho tinc jo de calendaris per venir aquí va semblar que estigués fet expressament perquè la pugui disputar, la prova té lloc al 5 de juny del 2011 (si, d'aquí mig any) a la nostra ciutat, i, per sort meva, ha sofert un canvi de dates i no es disputarà l'últim cap de setmana de maig, a diferència de l'any passat, i això em permetria poder ser-hi ja que l'1 de juny és l'aniversari del meu pare, i no tinc classes, el dia 2 es festa a Itàlia segur, no ho se ara mateix si també ho serà a Catalunya, día 3 sense classes, i 4 i 5 cap de setmana amb final rodó, sembla que tot s'hagi organitzat perquè pugui mirar de disputar el Triatló Sprint de Mataró, que passa a ser el meu principal objectiu de cara a l'any 2011, ja que la de disputar la mitja de Mataró ha hagut de quedar aplaçada per problema de dates, ja desde fa temps que em crida l'atenció el tema del triatló, i de petit ja havia practicat durant uns quants anys la natació, que acostuma a ser el punt que més costa de treballar en un triatleta, així que per fi, després de ja casi 3 mesos per Bra, hi ha ja un objectiu marcat, esperem que es pugui realitzar.




Ens despedim de vosaltres amb una cordial salutació:




Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More