OBJECTIUS TEMPORADA 2011: Mitja marató Barcelona / Mitja marató Maresme / Curses 10 km / Triatló Sprint Mataró / Núria - Queralt 100 km / Matagalls-Montserrat / Burriac Atac / Mitja marató Mataró
.

dissabte, 4 de desembre del 2010

Primer dorsal de Mitja: 1634

L'objectiu que semblava tant llunyà ja està al caure , de fet es podria dir que ja està aquí. En escasses hores estaré corrent per l'asfalt de la meva ciutat, Mataró, però aquesta vegada no per fer la mítica cursa de Les Santes (de 5 km), ni tampoc la d'Intersport (de 10) sinó per córrer la Mitja Marató de Mataró. Són vàries les motivacions que tinc per disputar aquesta carrera i immenses les ganes que sento. A la vegada però ja noto els nervis, i estem a dissabte, no vull pensar com estaré quan em llevi el diumenge... Entre d'altres motivacions tinc la de córrer la meva primera mitja, la de córrer a casa i la de trobar-me amb coneguts que compartiran metres amb mi, encara que sigui a distància. És el cas d'en Jaume i en Ramón, tots dos ex professors meus, o dels grans Xavier Bonastre i Arcadi Alibés.

A més, hi haurà un autèntic nivell amb corredors com Just Sociats, Rafa Jofresa (l'ex jugador de bàsquet) o el gran i màxim favorit Roger Roca en catergoria masculina i Hasna Bahom, Txell Calduch o la crack mundial de marxa Maria Vasco en categoria femenina. 

Com dic doncs, ja queda poc. Avui dissabte serà dia per descansar i per recollir el dorsal, que tot i que no el tinc, ja sé quin és. El 1634. D'entrada no em suscita res, depenent del resultat potser em farà gràcia i tot!

Des d'aquí us convidem a venir a la cursa i animar els corredors (i perquè no, a mi també) per tal de viure una gran matinal atlètica. Si us animeu a venir i a gaudir de l'ambient, ens ho podeu dir pel correu del blog o si preferiu, personalment. Precisament ànims i suport és el que necesitaran tots els corredors per tirar endavant i arribar a la meta!

Aquí deixem les dades bàsiques i el perfil de la cursa, amb alguna trampa, sobretot els dos últims km trencacames.



MITJA MARATÓ DE MATARÓ 


Dia/ Hora: Diumenge 5 a les 10 h.
Sortida i Arribada: Plaça Espanya, Mataró
Distància: 21 km

Perfil



24 hours to Mitja Marató de Mataró


Agafa'm si pots

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Delicious Digg Stumbleupon Favorites More